
Elama Kindlustus võttis Eestis esimesena kasutusele digitaalse kahjukäsitluse broneerimissüsteemi
Elama Kindlustus on esimene Eesti kindlustusselts, kes võimaldab klientidel läbi veebilehe sõidukikahjust teatades broneerida ka aja sõiduki ettenäitamiseks remondiettevõttes. Uus lahendus võimaldab kahjukäsitlust korraldada senisest oluliselt kiiremini ja läbipaistvamalt.
Digitaalne broneerimine võimaldab valida töökoja ja aja veebis
Veebipõhise broneerimissüsteemi abil saab klient ise valida sobiva autoesinduse või remondiettevõtte ja kiirelt broneerida kahjude hindamiseks aja. Elama kahjuteade näitab kasutajale valiku lähimatest koostööpartneritest, võimaldades broneerida aja ilma telefoni teel täiendavalt suhtlemata. Avaneb kaardivaade võimalikest töökodadest, mis lihtsustab kliendi teekonda valitud remondiettevõttesse. Selle tulemusena kahjujuhtumi käsitlemisele kuluv aeg lüheneb.
Veebibroneerimise kasutuselevõtuga on Elama Kindlustus loonud tervet Eestit katva autoesinduste ja spetsialiseerunud remondiettevõtete koostöövõrgustiku. Broneeringud registreeritakse automaatselt ning klientidele saadetakse ka meeldetuletus SMS-i teel.
Lahenduse peamised eelised:
- Võimalus broneerida kahjude hindamise aeg iseseisvalt veebikanali kaudu.
- Remondiettevõtte valik sõltuvalt asukohast ja saadavusest.
- Automaatne teavitamine broneeringutest ja meeldetuletused.
- Vajadusel saab broneeringut muuta või tühistada.
- Broneeringud on personaalsed, mistõttu väheneb ooteaeg töökoda külastades
Elama Kindlustuse kahjukäsitluse valdkonna juhi Jarmo Nõlvaku sõnul oli lahenduse juurutamise eesmärk lihtsustada kliendi jaoks esmaseid samme kahjukäsitluse protsessis:
„Soovisime vähendada kliendi vajadust teha telefonikõnesid ja kiirendada info liikumist kõigi osapoolte vahel. Uus lahendus võimaldab kahjude hindamise aja broneerimist kiiresti ja läbipaistvalt – see on oluline samm kogu kahjukäsitluse protsessi ajakohastamisel,“ ütles Nõlvak.